Managementul documentelor într-o companie nu mai este o problemă critică datorită SIVADOC, soluția dezvoltată de Software Imagination & Vision (SIMAVI).
Potrivit companiilor de cercetare, 80% dintre angajați consumă în medie 30 de minute pe zi căutând informații, în timp ce 60% consumă o oră sau mai mult recreând documente care există deja. Prin folosirea unei soluții informatizate de management al documentelor, gradul de îmbunătățire a activității creste cu cel puțin 50%, iar aprobarea documentelor se reduce de la săptămâni la… câteva ore.
Experiența companiei românești de IT Software Imagination & Vision (SIMAVI) de implementare a propriei soluții de management al documentelor SIVADOC în diverse tipuri de organizații a evidențiat o reducere a timpului de comunicare în medie cu 70-80%, precum și o diminuare consistentă a timpului cheltuit cu realizarea diverselor rapoarte de activitate.
SIVADOC rezolvă problemele critice ale companiilor privind arhivarea electronică, workflow-ul, indexarea, căutarea, securitatea, administrarea și integrarea documentelor.
SIVADOC oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii, dar, totodată, şi al protejării împotriva accesului neautorizat. Reunind funcţionalităţi complexe, SIVADOC normează, într-un mod ordonat şi controlat, monitorizarea, securitatea, circulaţia şi arhivarea tuturor documentelor din activităţile curente ale organizaţiilor.
Produsul SIVADOC include ca parte integrată: server de aplicații, motor de fluxuri de lucru conform standardului BPMN 2, motor de reguli și decizii, modul de securitate și SSO.
Prin intermediul SIVADOC, toate informaţiile sunt accesibile direct din sistemul informatic, oferindu-se inclusiv facilităţi de sintetizare a informaţiei.
Implementarea SIVADOC la nivelul organizaţiei va conduce la creşterea calităţii procesării documentelor, la reducerea arhivei fizice de documente şi a spaţiului de stocare a acesteia.
Beneficiarii direcţi ai îmbunătăţirii fluxurilor interne de comunicare a informaţiilor vor fi în egală măsură organizaţia în sine, prin creşterea eficienţei operaţionale şi scăderea costurilor de procesare a documentelor, dar şi clienţii acesteia, care vor fi beneficiarii unor servicii mai eficiente şi a unei comunicări mai bune.
Facilităţi
- Managementul documentelor
- Arhivarea documentelor
- Generarea documentelor în formate standardizate
- Regăsirea facilă a documentelor
- Integrarea cu sisteme de mesagerie electronică (e-mail) şi sisteme de management al mesajelor fax
- Integrarea cu aplicaţiile Microsoft Office şi integrarea în mediul de lucru Microsoft Windows
- Managementul fluxurilor de lucru şi urmărirea activităţilor desfăşurate în cadrul organizaţiei
- Mecanisme de asigurare a securităţii accesului la informaţii
- Mecanisme de administrare
- Flexibilitate
Beneficiarii soluţiei SIVADOC includ companii românești de referinţă din diferite sectoare economice:
- Şantierul Naval Vard Tulcea
- Icepronav Galați
- C. GRIRO S.A.
- Banca Transilvania S.A.
- BRD Groupe Société Générale.